Tuesday 12 July 2016

Diary pesakit 17 - Ia adalah bisul

Entry yang lepas aku ada update pasal bintil di ketiak kan? Masa tu, 4 hari lagi nak raya. Mood tak elok tapi kena gagahkan jua, aku belek, tilik & nampak punat/mata yang warna putih tu. Sah! ia adalah bisul. Sampai 2 ko punatnya. Mau tak sakit & selesa. So, apa lagi, aku terus picit sampai keluar nanah & darah. Tak banyak pun tapi sakitnya...huhu. Dalam jaga2 terkena juga, tapi tu lah, kena lebih jaga & harap takda apa2. Maklumla, date nak jumpa onko lepas raya uols. Mau 2 bulan lebih lagi, so macam2 kena bagi perhatian - jangan ingat nak beraya ja.

Masalah kedua ialah, aku post kat grup Cancer Survivor. jap post.

disebabkan grup ni private - if bukan member takleh baca - so post kat sini. Alhamdulillah, ramai yang sharing apa sahaja fasal sakit. Maklumlah, nak sharing dengan orang luar, dorang mungkin tak paham. So dengan yang senasib, InsyaAllah


banyak cadangan tu, tinggal pilih ja kan


kena gi watson laks
Kesimpulannya dari cerita ini - perhatikan apa saja perubahan bentuk badan anda. Tengok dulu beberapa hari, kalau takleh then memang kena jumpa yang pakar. Sebab tu, budak2 ni aku perati ja if ada apa2 perubahan. So, itu saja. Esok amik darah lak, haisy, camna lah result selepas raya yang makan macam2 ni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...