Wednesday 3 February 2016

Duka berganti suka

Orang tua kata mendung tak bererti hujan
Kalau rabu tu aku rasa sedih, keja banyak bertimbun2, dengan demand yang macam2, balik handle baju sekolah, budak2 tak dengar kata, rasa malas cakap dengan sapa2.
Tapi khamis lak rasa happy sampai ke malam. Sebabnya aku berjaya close deal dengan Fareeda untuk sponsor cash money bagi event kami Pencarian Ikon Nur 2014/15. Best sebab di sebalik kesusahan kami nak cari sponsor cash (memang susah-kegawatan ekonomi di samping banyak sponsor beralih ke tv, memang susah), huhu..
Tapi bila dah dapat. Leganya Ya Allah. Bolehla topup kat mana2 nanti
Pastu aku berjaya dapatkan interview dengan Admin Amran Fans yang lama – diulang yang lama untuk topik penyusuan susu ibu, selfie,upload, fb- Wah! Xcited giler weh!. Tapi syyy, aku tak bagitahu orang lain. Ni scop okey. Pembaca blog ni pun tak ramai, so oklah kan.
Pastu happy sebab Qimi sendiri yang nak tuisyen. Bayangkan Qimi yang istimewa itu, susah sangat nak belajar, dia memang ada masalah fokus belajar-tapi bila dia sendiri yang nak. Aku kena support. Walaupun tuisyen 8-10pm, sedangkan dia kul 9.30 dh tidur. Haha. Jauh lak tu. Kena berkorban lah skit.

Pastu aku dah start shooting awal sebab nak cuti treatment dan raya cina ni. Tinggal nak ketuk artikel jah. So kesimpulannya, keja memang penat tapi berbaloi apabila yang kita rancang sukses. Love

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...