Wednesday 17 February 2016

Diary pesakit 10 - simptom macam2

Skip ubat 1 hal 
Simptom yang muncul 1 hal
Langgar pantang makan 1 hal lain
Jangan jadi seperti saya.

Sebulan skip ubat - no problem
Simptom macam tetiba sakit di pinggang - mulalah eh! sakit buat pinggang ke aku ni? Fikiran tu kan melayang2 gitue, tapi macam tak, tetiba sakit kepala laks....lakiku kata mungkin sebab tak amik ubat, so dia jadi 'weng' skit. Mungkin juga sebab cuaca panas sangat, membuatkan aku cepat rasa simptomnya. Tapi Alhamdulillah, aku masih boleh control, Sebab orang tak dapat rasa perbezaan itu. Mungkin orang yang tau dia nampak aku penatlah. Tapi bagi orang lain- dorang nampak aku macam orang lain. Sama.

Langgar pantang makan
Dah nak masuk 3x rai.
Aku ada lah gak rasa telur goreng dalam masa2 tue, ada jugalah termakan ikan masin...hahaha... Tak taulah apa nak jadi uols. Sabar je lah. Redha
Cuma tinggal beberapa hari ja lagi - ari ni khamis - rabu dah start cuti - Dengan bahan ada separuh lum ketuk, ari ni lagi shooting - pitam
Ok, WISH ME LUCK

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...