Friday 26 February 2016

diary pesakit 12 - hari kedua kuarantin

Malam pertama tadi last2 aku tido bertemankan kipas. Tak jadi pasang aircons sebab bilik kecik, sorang memang sejuklah. Bangun pagi, dengar papa dia kejutkan anak2 bangun tido. Disiplin betul kan? Kalau mamanya kejutkan, lepas buka mata - pejam balik, takpun tarik selimut, takpun cakap - nantila mama. Haisy.

Lepas dorang pegi sekolah, cik laki siapkan lunch terus bawa naik atas, sebab dia g keja, dh banyak ari tak g keja, sian gak. Lagpun aku sorang je, dok bilik, layan fb, instagram, Konon2 nak update macam2, hadui. takdalah. Selain baring, aku tido jap. Pastu tengokfb sampai banyak kali refresh takda update fb. Haha. Dasat tak dasat

Ada effect macam tangan n kaki kebas2 skit. Yang lain ok.

Gigihla buat page untuk bisnes kengkononnya, tapi bila baca blog ika Radiusite yg FB dah hidden page kita dari likers, selagi kita tak beli adv. Ok! Nak kata apa, dia punya kan. So tak jalan. Aku buat fb personal lak, share fanpage kt situ. So kena update dari situ.

Apa lagi ya? Jemu dah nasi putih ayam goreng. Aku rasa pagi petang dok makan benda tu, tekak pun takleh terima dah. Cannot anymore, tapi cik suami bawa balik ayam bakar yang Iranian masak, yang ada sambal tomato. Boleh telanla skit. Tapi untuk hari ke3 aku kata cukuplah. cannot go dah.

Bersambung

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...