Saturday 19 March 2016

#ikonnur - susah move on

Finale 5mac.
Aku dalam minggu ni baru move on.
Biasanya macam tu lah, event yang memang kita handle dari takda apa2, sampai habis, penamatnya akan dikenang2 sampai bila2, tambahan pula bila Press release aku buat, pemilihan finalis pun aku. banyaknya aku lah (ok-masuk bakul angkat sendiri)

Boleh tengok di Instagram #ikonnur

Nak cerita fasal predict, cerita di balik tabir, reheasal & macam2 tu aku rasa biar ia jadi rahsia krew. Haha, benda yang boleh citer ialah memang syok buat event tapi penatnya ya rabbi.

Bila event tersebut mendapat pujian media, selebriti, tetamu, blogger dan lain2, aduhai seronoknya hati. Jadi, benda2 yang kecil yang masalah tu nampak simple je rupanya. Alhamdulillah. Paling suka bila management puji & kata boleh buat lagi next year. Ops! bagilah majalah lain pula. Nak buat event yang makan masa 2 tahun ni memang mencabar dik non. Ops! kita jumpa lain tahun ya, tapi bukan masa terdekat. hihi

nak jamu gambar, tak rti lak nak print screen dari mac book. haisy...nanti lah bila guna pc lagi senang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...