Saturday, 19 March 2016

Kita penting @ tak - lihat pangkat kita

Pernah lihat video klip Cristiano Ronaldo menyamar jadi lelaki gemuk, berjanggut, bermisai, rambut palsu, specky menggelecek bola di tempat awam? Hebat dia main bola tapi takda orang respond pun. Sampai dia nak mengorat 1 lady pun tak dilayan. Pastu ada budak main bola dengan dia, last dia buka semua tu, baru orang perasan itu adalah bintang. Ramai yang mengerumun, snap gambar dan lain2.

Kat sini dah nampak yang orang tak kenal bakat anda biarpun anda hebat, macam tak percaya orang gemuk macam tu boleh gelecek bola. Tetapi anda lebih dikenali kerana siapa diri anda - pangkat, harta, kekayaan.

Ceritanya biasa2 saja. Sedih juga, tapi takpa. Kita buat saja kerja kita. Allah kan ada. Okey.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full design and Custom Blog Design by jiakreatifelt.comon 12 November 2013