Sunday, 20 October 2013

Qimie basuh kasut sendiri


Biasanya aku yang basuhkan kasut budak2 ni, tapi tips dari kak rin aka Siti Zurina Mat Saman, suruh dorang cuci kasut sendiri, biar tak bersih takpa, asal biasakan dia dengan keja2 ni sejak kecik. So aku bagilah. Gigih sungguh dia mencuci kasut, berkali2 bukak air pastu tutup dan sental. Yang syok sebenarnya dia leh main air..hoho, kakaknya memang agak M skit pasal benda2 ni, kena suruh banyak kali baru buat, tapi si Qimie ni bab2 ni memang leh bagi kredit. Biasalah anak2, kat sini lebih, kat sana kurang. Normal lah tue


Upahnya ialah yang ni. Alamak! anak jiran tengok. Hehehe, ala dorang lagi dasat pool besar sungguh.

Penglipurlara : Kadang kala aku jadi mak tiri, sebab nak manage dorang ni. hehe..Apa2 pun penawar mama katanya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full design and Custom Blog Design by jiakreatifelt.comon 12 November 2013