Saturday 19 October 2013

Diana Amir umum tarikh nikah

Comel kan dia?
Gambar dari blog Roti Kaya (tq)...

Berseri2 wajahnya. Dia umumkan akan bernikah pada 25 oktober, yakni minggu depan dengan pengarang jantung dengan Mohd Habib Bullah A. Rahman...(tunang dia comel juga)..jadi dua2 comel, sweet, ala2 romantis couple gitu.

Actually aku adalah orang media pertama yang dia call untuk bagitau tarikh dia nikah. Ingat lagi masa tu, sedang bz dengan persiapan event, 4/10/2013, jumaat pagi2, dah ada miss call dia. Wah! dalam hati aku dah agak mesti dia nak bagitau date dia nikah.

Kan betul, siap pesan jangan bagitau sapa2, sebab dia nak setelkan program Jom Kahwin dulu. Dan mungkin minggu depannya akan buat press conference. So, aku pun cakap dengan dia "wah! akak bangga ni jadi press pertama dapat tahu"....sebab masa shooting cover dulu, dia kata janji akan bagitau aku, (sebab covernya bulan nov, isu wedding lak tu, so weols tak nak benda tu jadi basi. Maklumlah magazine shootingnya awal 2 bulan kan)





ni lepas shooting, satu habit dia yang aku takleh lupa, dia memang suka cubit pipi kita bila dah mesra, tergezut gak lah mak. Sebab kiranya artis sorang nie memang selamba, walhal aku baru first time shooting dengan dia kot. Siap masa ni, ada lah dua pompuan tengah makan, tak jauh dari tempat kitaorang, lama gak dia dok situ sampai aku tengok minuman dorang habis, tapi tak blah2 pun. Pastu bila kitaorang nak blah, diana yang panggil dorang nak shoot, rupa2nya pompuan tu dah main mata dengan diana, mungkin tunggu isyarat diana nak snap gambar dengan dorang.



ni kat bilik persalinan (baju kedua) konsep ala2 English style kan. Diana ni aku tengok satu benda, dia memang humble, meaning tak diva hokey. macam biasalah, bilik mekap kan penuh dengan ramai model, mekap artis, semua nak bergambar dengan dia pun tak dihampakan. Ada orang kan macam tak siap mekap, so tak nak, tapi dia tak. hehe.
Jeng3...inilah hasilnya setelah ramai panel yang memilih gambar yang mana satu. Memang banyak kali dia cakap dengan aku (sebelum shooting) supaya baju jangan ketat dan lain2. Aku pun jawab, memang kitaorang pun dah pesan kat designer supaya buat loose, tudung bawah dada, sebab itu konsep Nur pun. Masa mekap pun, dia tak nak pakai bulu mata palsu kekdahnya. So natural.






Penglipurlara : Itu saja kisah malam ni...(ni pun update malam2 masa anak tido okey)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...