Thursday 17 October 2013

Welcome back to blogspot

Haha...


Boleh ke kalau itu je statusnya?
Kalau kat facebook, kan orang kata dah kenapa budak ni? Tapi anggapan yang lebih baik, orang mesti kata, "okey, anak dia yang mainlah ni. Maklumlah, semua dah pakai smart phone sekarang"

Kalau...
Oklah, macam yang korang baca kt profile aku tu kan, memanglah aku takdalah fanatik sangat nak blog, pastu bz (ye ke bz tue), pastu bersawang bagai. Seingat2 aku adalah update jugak beberapa, sat naa...

ni muka depan blog yang asal..ada 3 permata hati lagi dgn animasi fesyen.



rajin kan masa ni, siap pilih2 kaler font pula
lepas tu pula, gambar google. masa tu mana ada smartphone, nk bawak kamera kompak leceh pula



cerita ni aku akan ingat sampai bila2, tapi nama takleh sebut sbb dia sangat popular okey, cuma kata2nya aku takleh telan sebab bagiku dia terlalu ego dengan statusnya, orang yang kerdil macam aku, naik kancil opis ni boleh diperkotak-katikkan. Tapi tu dululah, dah lama ok, ada aku kesah?



tahun2 yang kritikal untuk anak kedua aku, sorang je putera kami, berulang alik ke klinik tu perkara biasa



lagi sambungan kisah qimie



kenangan indah kat majalah Pesona Pengantin bersama editor yang the best, kak ell, team group yg sempoi-kak nora, zety, cik pah, grafik kak mala dan foto abang zul, sangat best sebab 3 tahun berturut2 weols dapat jackpot (capai kpi), lepaslah wat kitchen kabinet...masa tu baru masuk umah sendiri.


kan, berbulan sekali, baru nak update blog...aduh! dorang yg suka blog ni memang budak2 muda kan, orang macam aku ni, mungkin ada komitmen, yang paling best sebenarnya satu je, penyakit M



cite ni aku copy dari emel, mcm biasalah


yang ni pun, saja nak bagi ada kenangan balik, bila tengok blog


kan? biasalah, zaman sekolah2 dolu, horoskop tu penanda aras, sekarang dah tau haram, so baca saja, percaya jangan


itulah update blog aku yang paling popular...haahaha


so, nak citernya, memang aku ada blog, tapi tu dolu2. Blogshop pun ntah ke mana, so, hasratnya menjadilah kali ni, aku kena komited, anak2 dah besar kan? 

terima kasih sebab sudi membaca :)





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...