Friday 21 July 2017

Februari 2002 - isu 8

Mata dah ngantuk
Penat sebab nak snap gambar, pastu enhance sebab pakai phone je kan, edit lagi, pilih mana2 takut tertinggal, tapi demi memikirkan sebab nak kena buang gak majalah yang berlambak, so akak gigihkan jua. hiks

Pose Nasha Aziz memang cantik. Dia kan Supermodel. Stail by abang Richie
Penyelaras orang lain, aku interview dia. Menggigil weh nak interview, maklumlah baru 4 bulan keja, takda nak snap gambar sama2 lak time ni. Dia kan diva
Amita Pearl, bawa props untuk shooting kat kedainya di Bangsar, seronok kan dapat pegang barang kemas walaupun aku takdalah minat sangat
Abang Lan ni memang kreatif. Kalau aku pun tak dapat nak pose camni
Habib Jewel lagi
Dia bukan muslim, so touch up lutut ja k. Ada 2 page lagi tapi tu pun seksa meksa. So takyah buh la ya. Haha, dulu camni lah citernya kan

Kahwin2, Kolum yang banyak orang tanya camna nak masuk. Kami jawab ada kelainan bolehla masuk. Macam ni,


Sweet ja coupl ni. Skrg lost contact dah
Hey, yang ni aku pegi, termangu2 jugalah masa wedding tu nak coverage yang dalam bilik semua. Haha, tak tunggu makan, aku blah bila dah dapat gambar menarik
Silakan baca
Seronok interview orang dulu2, banyak petua dia bagi weh
Sweet ja kan
Kotak hantaran, sekarang pun ada lagi di sesetengah majlis. Bukan apa, senang tak jatuh terutamanya kalau pengantin sorang utara sorang selatan k
Perkahwinan Antarabangsa. Kena interview ya kolum camni, tak cukup dengan sumber internet ja
Pengantin tu masa aku photoshoot event Muzium NEgara

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...