Wednesday 19 July 2017

Pesona Pengantin Disember 2006


Banyak weh majalah.
Nak simpan banyak sangat, sampai berhabuk u
Nak buang sayang
Nanti kan kumpul habuk ja, susah kan?

So aku amik keputusan untuk snap yang mana aku pernah shooting dan abadikan di sini sebagai kenangan masa throwback itu.

Jadi, dulu2 kan tak berapa peka sangat pasal aurat tu, tapi sekarang aku kena edit mana yang patut baru siarkan. Gitue.

Lagi satu, semua ni tak ikut turutan, cuma kompile ikut tahun, mana yang snap dulu so letak dulu, pandai2 lah korang nak baca. Dan aku kompile cuma yang aku photoshoot saja. Jenuhlah weh nak snap sampai 180 muka surat. Chill guys

korang jangan gelak weh! Sazzy mayang mengurai gitu. Jenuh aku google nak cari yang mudah, tapi banyak yang premium, so jumpa picc yang aku selalu guna. menjadi weh! Masa ni dorang nak kawin tu yang kami snap dulu. Maklumlah, dolu2 kan majalah kena siapkan dua bulan sebelum berada di pasaran.


Pak Engku masa ni memang popular tau. Siap sponsor wedding CTDK @ half2, aku tak pasti lah. So terpaksa lah diblurkan imej CT gitu



Nostalgia-wedding zaman dolu2, macam terpikir camnalah boleh cari contact tanpa ada media sosial cam sekarang. Hiks, kena banyak bertanya - jawapannya. Luv my job

Antara yang syok ialah pi majlis kawin. Biasa anak Dato lah yang invite, nak masuk majalah katakan. So wedding kat hotel kan? Makan nasi briani, minyak dan lauk sedap, dapat door gift mabeles lagi. Haha. Hadiah tu simpan tapi dah lebih 10 tahun kena buang gaklah dari berhabuk kan

Pertandingan mengandam ikut zon uols, kalau sapa perasan ada adik che ta, namanya jaja. Masa ni ramai yang jadi model dulu sebelum berlakon sama dengan che ta & ayu raudha, dan kami pernah bekerjasama gitue




hantaran yang perlukan kesabaran untuk photoshoot k

seronok tengok orang menganyam u

pi shooting banyak tempat sampai mabuk door gift dah

dolu2, ingat lagi masa kawin gigih buat sendiri. Maklumlah dah biasa shooting2 ni kan

kena photographer yang kreatif u, baru dapat angle cantik

Tahun 2006 ni top lah lilin2 lah

cantik kan

letak bunga kering sebagai props

dok kat majalah Pesona Pengantin memang memerlukan idea & kreativiti sebab makanannya adalah gambar yang cantik

hantaran dolu, dulang & alas dulang

riben2

pi shooting rumah pengantin

tema kaler


 Jenuh gak nak kompile satu2, tapi akan ku usahakan jua. Amin















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...