Friday, 21 July 2017

Pengantin Disember 2001

Isu kedua
Cover Minah Salleh
Edisi penutup, masa tu syawal bulan 12. Eh! tahun Islam kan cepat bergerak. Tu yang sekarang bulan 7 dah raya :)
Assigment fesyen kedua. Kali ni tanpa dipantau dah. Model namanya Brenda, chinese. Senang giler kerja dengan minah ni. selalu kuar iklan TV, tapi sekarang tak tau kat mana
Kamdar dari dulu sampai sekarang masih ada
Merahnya
Kira ni fokus bulan 12 ni. Cari contact tanya2 kawan
Seronok kan menulis artikel panjang
Translate kuiz

Pertandingan Detik Indah Itu, nampak gambar i kat atas?
Wow! ni memang mengagumkan. Aku interview Duta Rusia weh! Haha
Rindu nak menulis lagi.
Kerjasama dengan Malaysia Tourism
Info seks dalam majalah rasa halus lagi. Gambar hiasan pun guna kartun nak bagi lembutkan. Artikel diedit beberapa kali supaya tak menimbulkan kontroversi. Tapi kalau tengok info/iklan kat media sosial ni memang sound direct habis, Malu lak nak baca

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full design and Custom Blog Design by jiakreatifelt.comon 12 November 2013