Sunday, 25 October 2015

Apa anda harus buat jika..... ~Part 46


p/s ; ok, ni citer lawak bukan yang macam biasa,.tengah nak clear emel

Tarikh emel ; 31 Ogos 2005

1. Anda berada di stesen bas dan rakan anda ternampak
sambil bertanya:
"Tunggu bas ke?"
Anda harus menjawab: "Taklah aku tengah tungguhelikopter, lambat pulak hari nie ye"

2. Anda hendak pergi ke bilik mandi untuk mandi dan
rakan sebilik anda
bertanyer:
"Kao nak mandi ke ?"
Jawab: "Taklah aku nak pi main layang-layang kejap, kao nak join?"

3. Anda sedang menulis surat dan rakan anda menegur:"Aik? Tulis surat nampak?"
Jawab: "Oh ye ke? Aku tak prasan ah... tangan aku bergerak sendiri" 

Lepas tu jotos dia dgn jotosan yg berpower lagik brutal dan sambung
"ah tu kan dia jln sendiri, aku tak tahu tau"

4. Anda sedang makan nasik dan orang tegur: "Makan nasik?"
Jawab: " Mater kao buter ke per? Kan aku tengah minum teh ais nie?"

5. Anda baru pulang dari kerja dan jiran anda
bertanyer:
"Baru balik dari keje?"
Jawab: "Taklah, saya dari rumah, nak pi kerjer lah nie... opis saya  dah pindah kat rumah.. dan rumah saya dah pindah kat opis"

6. Anda sedang sibuk buat kerja dan rakan sepejabat
menegur
: "Eh kau sibuk ke?"
Jawab : Takyah jawab, peratikan muker dia pastu lempang siket pipi  dia.

7. Anda sedang menonton tv ceriter melayu, rakan anda
datang lalu bertanyer
:"Eh citer melayu ke?"
Jawab: "Bukanlah, nie kan citer Otromen Toro menentang Raksaser dari  Planet X... kao tunggu jap nanti otromen kuar".

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full design and Custom Blog Design by jiakreatifelt.comon 12 November 2013